Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

Intervaller och bosön…

Pass 1: 2 x 1500m, 4 min vila emellan Pass 2: 6x500m, 1,5min vila emellan. 

På fredag är det dags för fystester på Bosön igen, vilket betyder en massa träning i två dagar. Ex på några av fystesterna, Frivändning, Knäböj, Bänkpress, Chins, Vertikalhopp, Harres och ångest Cooper haha. Och jag ska maxa i allt helt enkelt, sist var jag helt slut i kroppen, tog nästan två veckor att återhämta sig helt…

Alltid bra med tester så du vet vart du ligger och vad du måste förbättra så det är ett bra tips om du inte vet vad du ska göra med din träning. Kolla vad du klarar av idag och sätt upp ett datum där du följer upp testerna så får du enkelt ett mål med din träning. Och ett kvitto på om du tränat rätt eller inte…

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
1kommentarer
Fannie Redmans webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!